srijeda, 7. lipnja 2017.

ISPOVEST: Tata mi je bio na terenu nekoliko dana I znao sam da majci treba društvo.Ušao sam u kuću I nisam video majke nigde.Pogledao sam kroz prozor I video majku na terasi kako se sunča….






Tata mi je bio na terenu nekoliko dana I znao sam da majci treba društvo.Ušao sam u kuću I nisam video majke nigde.Pogledao sam kroz prozor I video majku na terasi kako se sunča.Izašao sam napolje I našao je u bikiniju.Ne mogu reći da sam je ikada video da nosi takav model bikinija.
Mama je bila u kasnim četrdestima.Još uvek je imala zavodljivo telo.Njen gornji deo bikinija je pokzaivao dobar deo dekoltea,I imalo je šta da se vidi.Nisam mogao da odlepim oči s njenih sisa.Uzeo sam stolicu,stavio je pokraj nje I seo.Nosio sam šorc I majicu.Mama reče kako joj je drago što sam došao I da je dosta usamljena sama u kući.
Nisam baš čuo mnogo toga što je govorila,oči su mi bile na njenim dojkama.Topić I nije mnogo toga skrivao.Osećao sam kako mi kurac raste.Mama mora da me je uhvatila gde gledam.
“Mićo,oči su mi gore!!”,reče mi ona.
Mislim da sam tada pocrveneo u licu.Mama me je uhvatila kako joj buljim u dojke.
“U redu je,”reče ona,”I sama se uspalim kao luda ponekad takođe!”
Bio sam iznenađen što mi majka tako nešto I priča.Rekla mi je kako se ovih dana I ne slaže nešto posebno dobro sa ćaletom.I da je stvarno sretna što je izašao iz kuće makar na nekoliko dana.Stvarno sam šokiran što mi majka priča o svojoj intimi.Nisam imao pojma da su stvari toliko loše među njima.To me međutim nije sprečilo da pogledom procenjujem mamu..Mrzi me što to moram priznati,ali sada sam želeo mamu kao ženu.Trenutno u mom životu nije bila nijedna žena.Mama mi je izgledala baš seksi.
“Jel se to tebi digao?!” Reče mama.
Kurac mi se dizao I mama je to primetila.Do dana današnjeg nisam mogao da verujem šta sam sledeće uradio.Ustao sam,skinuo košulju,šorc,I gaće.Stajao sam ispred nje,sa poludignutim penisom pred mamom.Mislim da je I ona bila pomalo šokirana.Ali nije bilo povratka,samo napred.Prišao sam mami.Mama se okrenula prema meni I sedela je sada na rubu stolice.
“Sisaj ga mama,molim te,sisaj ga!”,rekao sam joj.
Usledio je poduži trenutak ćutanja I mama je posegnula rukom I uzela moj kurac u svoju ruku.Drkala mi ga je nekoliko puta I nagnula se napred.Razdvojila je usne I uzela kurac u usta.Jebote,kako je to godilo.Nisam mogao da verujem svojoj sreći.Mama je počela sve više kurčevine da prima u svoja usta I glava joj je klizila niz I uz moj kurac, gore dole.,Primila ga je u svoja usta do krena.Nije dugo trebalo dok mi nije očvrsnuo skroz.
Nisam želeo da ovo propadne,odmaknuo sam se od nje I skinuo joj gornji deo bikinija.Upso sam da joj oslobodim obe dojke, a zaim sam pogledao prema međunožju I primetio koliko je rutava jer su joj bručke virile na sve strane iz gaća.Uzeo sam ih sa strane I svukao majci I gaće.Mislim da smo oboje pomalo bili šokirani razvojem situacije.Brzo sam nastavio napred kako oboje ne bi imali vremena da razmišljamo o ovme što se upravo dešava I da se ne daj bože neko predomisli. Diagao sam majci noge gore,na dojke.Pička joj je bila mokra kao da je iz vode izašla I jako čupava.Dlake su joj bile tamno crne,kovrdžave I isprepletene.Kleknuo sam joj među nopge,amlko raširio njenu crnu šumu I strpao joj kurac do kroena u pičku.
Ne treba ni reći koliko je lako uklizao u mamu I ona je žena pustila glasan uzdah. Dok sam ulazio u nju,celim putem.Osetio sam celom dužim kako mi njena pičja steže kurac I koliko sam u njoj.Počeo sam da ga pumpam,da se nabijam u nju.Srećom nije bilo komšija u blizini.Jer bi itekako čuli kako moja mama preklinje za moj kurac.
“O moj bože dragi,Mićko moj,strpaj mi to kurčevo meso duboko I žestoko me jebi,bez ustezanja!”što sam dublje mogao.Iznenadilo me je to koliko mi se mamina pička činila tesnom I uzanom.Njeni pičkini mišići su stezali moj kurac.Osteio sam koliko majci očajnički treba da bude žestoko izjebana.Jebao sam je I žestoko I duboko koliko god sam mogao.Oko 17 cm mi je kurac u punoj erekciji.Uzela me je u sebe sve do utrobe
Sećam se koliko nas je sunce grejalo toga dana:Znoj je curio niz nas oboje.Žao mi je što moram reći ali nije dugo trajalo.Možda je 15ak minuta prošlo kako sam osetio da kurac počinje da mi se trza.
Nisam se mogao naterati da kažem majci da sam pri kraju I da ću svršiti.Nisam želeo da ga vadim iz njenog toplog međunožja.Zabio ssam joj ga do korena nekoliko puta I istresao se u nju.Deo moje sperme je curio iz mamine rupe,a deo je curio duboko u nju.Voleo bih da sam mogao uslikati izraz maminog lica kada sam svršio u nju.Mišićima je stegla moj kurac I tako sam još obilnije svršio.Još nekoliko minuta sam je trpao I moj kurac je počeo da mekani.Držao sam ga u njoj sve do kraja..Napokon sam ga izvadio I napravio je onaj mokri zvuk kada vakum popušta I u pičku ulazi vazduh.Mama I ja smo pogledali nadole.Moja sperma je curila iz njene crvene I otečene pičke.Mama je posegnula prstima dole I sa nekoliko prstića pokupuila nešto moje sperme iz svoje čupave rupe,prinela je prste ustima I probala moje seme.
“Bolje da odem unutra I da se operem,”reče mi ona.
Nakon nekoliko minuta se vratila I bila je još uvek gola.
“Šta misliš Mićko,da li bi me mogao nataknuti ponovo?”,pitala je stidljivo.
Nisam imao pojma,ali svakako ću dati sve od sebe.Skupili smo svoju odeću I krenuli u jednu od spavaćih sobaMama mi je rekla da legnem na leđa.Pridružila mi se na krevetu I krenula da obrađuje moj mlohavi kurac. Iznenada,učinila ga je krutim u rekordnom roku sa svojim ustima još jednom.
Čim mi je očvrsnuo krenula je da me zajaši.
“A sada ćeš videti kako ova matora kurva jaše na kurcu!”,reče mi majka.Gledao sam je dok mi uzima kurac u ruku I namešta si ga na otvor pičke.Mama je skliznula niz moj kurac.Ušao je puno lakše ovaj put.Bilo jee podosta moje sperme u njenoj pički.Posegnuo sam rukama I počeo je hvatati za njene pozamašne lubenice,sa prelepim tamno smeđim dugim bradavicama,srednjeg prečnika.To je stvarno narajcalo moju majku I pokrenulo ju je.Njene oreole bile su prelepe boje I meni su se činile veličine tanjirića za kafu,što je dosta krupno za moj pojam.Počeo sam da je štipam za bradavice kako mi je jahala na kurcu.Mama se snažno nabijala na moj kurac.Naša prcačina je dobijala na intenzitetu.
“Treba mi tvoj kurcac Mićo moj,treba mi jako!”,nastavila je da mi priča.
Rekao sam mami da može imati moj kurac kada god I gde poželi.Znao sam da će moja majka trebati da bude jebavana mogo više nego ovo danas.Posmatrao sam je kako se ponaša sada kada se dočepala dobrog jebanja.Mislim da ni ona neće želeti da ovo bude samo jednom I nikada više.Vidiš da baš voli dobar seks.I sam sam se krenuo kukovima nabijati u nju kako bi se usaglasio sa njenim nabijanjem na moj ud.Mamine sise su bukvalno udarale mlateći o njeno telo koliko je skakala po kurcu.Ovaj put smo se dosta duže jebavali.
“Možeš li ponovo svršiti?”,moja majka me je praktično preklinjala.
Stavrno nisam mislio da ovaj put imam sperme da joj ponudim ali uspeo sam malu količinu da naprskam u nju.Rezultat je bio isti.Moja rođena majka je izmuzla moj kurac do poslednje kapi.Nasadila se do jaja na moj kurac skupljajući svaku kap moje bezgranične ljubavi prema njoj.Samo mi je sedela u krilu sa kurcem koji je izbacivao pokoju još kap sperme u njenu utrobu I čekala.Čim smo završili mama mi se spustila na prsa,bez snage,onemoćala I potrošena od tolikog seksanja.Počela je da me ljubi po usnama,koliko god je snažno mogla.
“Mmmmmm,mislim da bi mogla da se naviknem na ovo,”reče ona.
Kada god je moj otac bio napolju par sati ili čak I dana,ja sam bio do korena kurca u maminoj pički.Uzimao sam je I natačinjao na kurac u kojoj god pozi sam se setio.Mama bi stala na sve četiri, I ja sam odostraga ulazio u nju.Guzeći je dok ne bi počela da se dere koliko joj prija I da nastavim što dublje mogu.Ponekad bi je natakao na kurac I pod tušem.Mama bi stavila dlanove na zid od tuš kade,a ja bi je pognuo u struku naguzio je.
Bilo je nešto erotično u toploj vodi koja bi klizila po njoj,dok bi moj kurac bio zaboden u maminu tesnu pičku.Mama je običavala da bude jako glasna pod tušem I da jako prostači.
“Mićko,trebam tvoje seme,”često me je preklinjala kada bi se seksali u kadi.
Prošlo je neko vreme od kada smo počeli da vodimo ljubav.Posle jedne jebačine mama je bacila bombu na mene.
“Mislim da ću se razvesti od tvoga oca,”reče mi.
Mislim da mi je vilica pala do poda kada sam to čuo.Reče mi I da se uopšte nije seksala sa mojim ocem u zadnjih nekoliko meseci.Radije bi mene uzela za sebe kao svog ljubavnika,ako se ja slažem s tim.Pitao sam se kako bi se sve to odigralo.Mama je bila duplo starija od mene.Kako bi objasnila mene,I to što sam non stop kraj nje.Rekao sam joj da radi sve ono što nju usrećuje I da ću se ja složiti s tim.
“Ako ja ostavim tvoga oca,da li ćeš me još uvek želeti?”,pitala me je.
Rekao sam je da ću je želeti I žudeti za njom sve dok ona isto to oseća I želi od mene.Imala je još jedno,poslednje pitanje.
“Da li bi možda razmislio o tome da me OPLODIŠ,da mi napraviš dete,da me ponovo učiniš majkom?!
Bio sam zatečen,ali baš.Odakle sad pa to.Znala je I sama da je to pitanje kao Iz vedra neba.Da li bi razmislio o tome I dao joj odgovor na to.Rekao sam joj da mi treba malko vremena da razmislim o njenoj ponudi.Mama je rekla da želi još jedno dete pre nego što bude prestara za to.Ako bi I zatrudnela,želela bi da ja budem otac njenog deteta.Otišao sam u svoj stan to veče.Ležao sam na krevetu I drkao kurac.
Zamislio sam mamu sa velikim okruglim stomakom,znajući da sam joj ja to uradio.To me je toliko uspalilo da sam ispalio poveliku masu sperme,I to sebi po prsima.


0 komentari