četvrtak, 7. rujna 2017.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – Živeli smo na seoskom imanju moja majka…





seoskom imanju moja majka (Zvezdana) zena od nekih 35-40 godina, moj brat Jovan koji je imao 17 godina, moja sestra bliznakinja Ivana i ja Jovana, mi smo imale 15 godina. Posto smo bili imucna porodica imali smo i dosta posluge, dolazilo je sezonskih radnika i zena koje su dolazile i molile majku za posao kako bi prehranile porodicu… Inace oca nisam ni upoznala, niti znam sta se je desilo sa njim, jednostavno imam samo majku i takva je stvar…\r\n\r\nO sexu tih godina nisam znala nista, cesto sam iz majcine sobe cula stenjanje, uzdahe, ponekad i vristanje ali me je sestra uvek ubedjivala da je to mama samo ruzno sanjala, verovatno… Brat nam je bio malo priglup, sigurno mu je nivo inteligencije bio ispod normalnog, posto ga bas nije nista zanimalo a i slabo je shvatao kad hocete nesto da mu objasnite…\r\n\r\nAli zato mu je bog podario onu stvar medju nogama vecu nego sto sam videla u svom zivotu! Jos kao malog dok ga je majka kupala, pricala nam je kasnije, da joj je bilo cudno da dete od pet god ima kitu vecu od dvadesetogodisnjaka, to je bilo nenormalno… A onda, kada smo napunile 17 i vec pocele da se zanimamo za deckice i one stvari, kao grom iz vedra neba na livadi iza kuce dok smo sestra i ja setale ugledasmo majku naslonjenu na drvo i komsiju Simu koji je pomagao na imanju, kako jo odpozadi zabija svoj ne bas veliki kurcic u njenu razjapelu picku… Sakrile smo se iza zbunja i slusale prostote koje majka govori: Ajde seljacino jaceeee, dublje, nabij mi taj tvoj kurcic, razbij me, rasturi me i stenjala je kao luda.\r\n\r\nA onda ponovo sok, dok smo tako slusale majka je pocela da spominje Jovanovo ime u fazonu: nijedan kurac me sada ne moze zadovoljiti posle Jovanovog, mali je zver a tako i jebe, jel se secas kako me je cepao kad si nas uhvatio na gomili? Sima je samo klimao glavom i kao lud se zabijao u nju, neverovatnom brzinom…\r\nPosle nekog vremena smo se sklonile da nas ne bi primetili, otisle u sobu sele na krevet gledale se i nismo nista govorile…







0 komentari