subota, 29. srpnja 2017.

Kod strine (ISPOVJEST )










Imao sam 22 godine i starci su riješili da me pošalju van, točnije, kod strica i strine u Švicarsku. Nisam baš bio oduševljen time, ali kod nas nije bilo posla, pogotovo ako si završio fakultet. Strica i strinu sam vidio zadnji put prije dvije godine kad sam bio kući za dan mrtvih, pa su i oni došli. Inače, moj stari i nije baš bio u nekim posebnim odnosima sa svojim bratom, ali je zato njegov brat, tj moj stric mene obožavao. Valjda zato što on sam nije imao djece, pa me nije čudilo što je odmah prihvatio da dođem kod njega. A što se tiće strine, e to je bila posebna priča. Strina je bila 6 godina mlađa od mog strica i navodno, nije mogla zatrudniti. Barem su takvi razgovori bili u obiteljskim kuloarima što je posebno ljutilo moju baku, koja mu je zbog toga prigovarala. Uglavnom, strina je bila komad i to svjetski. Rođena Švicarka, ali je bila porijeklom naša. S vremenom je usavršila hrvatski, jer su njeni starci govorili samo njemački kod kuće, ali je uz strica to riješila. Zvala se Agata, bila je plavuša bujnih grudi, vitkog tijela i zamamne stražnjice na dugim nogama. I tako ja došao u Zürich, oni me dočekali na kolodvoru, pa smo se odvezli do njihove kuće u predgrađu. Po kući se vidjelo da su krcati novcem, jer stric je imao firmu sa pedesetak zaposlenih, pa bi i ja za početak trebao kod njega početi dok se malo ne uhodam u okolinu i sustav. Jezik mi nije bio problem, jer sam Njemački učio od osnovne. Brzo sam se uklopio u firmi, te stekao i neke prijatelje, ali strica je najviše veselilo što sam mu mogao pomoći oko posla kod kuće i u garaži, jer je bio radoholičar. Išli su tako mjeseci, a ja se dobro uklopio, kad je stric morao otići za Norvešku na tjedan dana. Tako smo strina i ja ostali sami, a tada se i dogodilo.

Jednu večer smo sjedili u dnevnom i gledi neku emisiju na TV-u, tj Agata je gledala, a ja sam mjerkao njene duge noge u tajicama i ogromne sise koje su se dizale svaki put kad bi udahnula. Nisam baš volio starije, ali Agata je bila vanserijska žena, pa bi koji put znao dobro ga izdrkati gledajući ju kako se saginje po vrtu ili nešto radi po kući. Osjećo sam kako mi se kurac kruti u gaćama, pa sam se promeškoljio, a Agata me pogledala i upitala: – Jesi možda za čaj? – Može -rekoh tiho i ona je ustala, a ja sam gledao za njenom guzom kako se ljulja, jer je uvijek imala visoke pete ili barem natikače viših peta po kući. Čuo sam kako je zakuhala voda u kuhinji, te kako zveckaju šalice, a onda nekaa tišina, pa njeni koraci. Ušla je u sobu sa šalicama, a ja sam primjetio da joj je bluza raskopčanija malo više nego je bila. Ubrzo je došla do mene i sagnula se da ostavi šalice na stol. Vidio sam njene velike sise u raskopčanoj bluzi, te sam mislio da će mi kurac odmah iskočiti iz gaća. Agata se uspravila i na moje iznenađenje sjela odmah uz mene. Nisam znao kud bih, a ona je podigla noge na stolić ispred nas, pa su se vidjeli njeni uredni i održavani nožni prsti. Djelovali su jako seksi, a onda me prestravilo njeno pitanje: – Sviđaju ti se? Moja stopala? – Mm.. da.. lijepa su.. -promucao sam crveneći kao rak kad kuha. – Da, jesu.. -rekla je i podigla nogu u zrak, pa nastavila- Volim držat do sebe, tako da mi je cijelo tijelo savršeno.. -spustila je svoju nogu preko mojih, pa sam osjetio toplinu njenog tijela preko svoje trenirke, a ona je nastavila- A pošto se volim održavati, ne mogu sve sama.. – K.. kako.. -upitao sam zamuckujući, a ona je stavila svoju ruku na moje prepone i prešla njom preko moga napetog kurca u gaćama. – Neke dijelove na mogu sama održavati -dok je to govorila njena ruka je ušla ispod moje trenirke i u moje gaće, te mi sada milovala kurac, a onda ga izvukla van uz uzdah- Ahhhh.. stvarno je ljepši ovako nego kad ga gledam dok si ga drkaš na mene. Ovo me je totalno šokiralo. Nikad nisam mislio da me je vidjela, a sad.. Nisam znao što bih napravio, a onda se ona sagnula u počela mi ljubiti vrh glavića, pa ga jezikom prešla cijeloga.

Trzao sam se kao riba na suhom dok je ona gutala cijeli moj kurac. Uskoro sam počeo svršavati u njena usta, a ona je samo mljackala i gutala moju spermu. Zatim je ispustila moj kurac iz usta koji je bio sav od njene sline. Primila je moju ruku i stavila je na jednu svoju sisu, pa sam osjetio njene meke, a opet nekako čvrste sise. Počeo sam ju mijesiti, a strina je zatvorila oči i duboko disala još uvijek milujući moj kurac koji je još uvijek čvrsto stajao. Zatim je ustala i podigla mi gornji dio trenirke preko glave i rekla da skinem donji, a ona je skinula svoju bluzu ispod koje nije imala ništa, te sam vidio da sise same stoje bez pomoći grudnjaka. Bile su ogromne i predivne, te sam jedva čekao da ih izljubim. Dotle je ona skinula svoje tajice skupa sa tangicama koje je uvijek nosila, pa sam ugledao njenu picu sa malom frizuricom od plavih dlačica. Opkoračila me i svojom picom došla do moje glave, te mi je privukla glavu do svoje pice i samo tiho rekla: – Liži ju.. Prihvatio sam se lizanja njene pice i klitorisa. Nije dugo trebalo da iz nje počne curiti, a postupno je bilo sve više sokova, pa sam joj počeo grickati klitoris i gurati prste u picu dok nije svršila uz vrisak i stiskanje moje glave svojim bedrima.

Stajala je tako neko vrijeme iznad mene, a onda se odmakla i spustila do moga kurca, pa ga malo oblizala i onda me zajahala i spustila se odmah do kraja niz njega. Uzadhnula je duboko kad se spustila do kraja, malo pričekala i onda se počela nabijati na moj kurac. Pica joj je bila topla i stiskala me je cijelom unutrašnjošću, tako da sam imao osjećaj da me cijedi polako. Jahala je na meni nekih desetak minuta, a onda je sišla sa mene i kleknula na trosjed, te isprčila guzu prema meni. Prišao sam joj s leđa, malo pomazio savršenu guzu i namjestio kurac na ulaz u picu i gurnuo ga do kraja. Zastenjala je i malo se odmakla, a onda se nasadila unatrag na njega, a ja sam joj primio bokove i počeo ju zdušno jebati. Narednih desetak minuta se nije čulo ništa osim njenog stenjanja i mog dahtanja, te pljeskanja njene guze po mom trbuhu i šljapkanja pri ulasku mog kurca u njenu natopljenu picu. Svršila je već par puta, a ja sam odgađao svršavanje čim sam mogao duže. Međutim ništa nije vječno, pa sam uskoro počeo svršavati i puniti njenu picu svojom spermom, jer sam znao da ne može ostati u drugom stanju, pa nisam brinuo. Ona je ciknula kad sam joj zalio unutrašnjost svojom spermom, a onda smo se malo smirili. Stajao sam još iza nje sa kurcem u njenoj pici, pa ga naposljetku izvadio, a ona se okrenula i pomazila mi jaja, te rekla: – Ovo je bilo super, ali ni voljela da nastavimo u spavaćoj sobi. Samo sam kimnuo, pa smo ugasili TV, pokupili odjeću i otišli na kat.

Hodala je ispred mene, a ja sam joj rukom milovao guzu kojom je malo vrtila namjerno provocirajući. Kad smo ušli u sobu bacila je svoje stvari na pod i bacila se na krevet. A ja sam joj se brzo pridružio i privukao ju u zagrljaj. Malo smo se ljubili, a onda sam se spustio niže i počeo joj ljubiti one divne sise. Bradavice su bile velike i tvrde, pa sam ih cuclao s guštom, a ona minje mrsila kosu. Zatim sam krenuo jezikom još niže i uskoro sam joj lizao pupak, pa još niže do pice. Počeo sam cuclati klitoris, a ona je stenjala od zadovoljstva. Kurac mi je ponovo bio spreman, pa sam kleknuo, raširio joj noge i namjestio ga na ulaz u picu. Gurnuo sam ga polako i do kraja, a ona je zažmirila i uzdahnula, a onda samo prošaputala na njemačkom: – Jebi me.. . jako.. .

Koristio sam njene raširene noge kao oslonac i počeo se zabijati u njenu picu. Ona je raširila ruke preko cijelog kreveta i gužvala prekrivač, dok je istovremeno jecala i stenjala. Jebao sam ju žestoko i sad sam zahvaljivao svevišnjem na bavljenju sportom, jer sam imao jake mišiće i mogao sam ju dugo jebati. Nakon nekog vremena sam joj spojio noge, privukao jastuk ispod njene guze i sad sam joj stavio noge na svoja prsa, obgrlilo ih rukom i zabijao kurac do jaja u picu. Stisla je mišiće pice i učinila ju uskom, pa mi je to pasalo dok sam se zabijao u nju. Nakon petnaestak minuta divljeg seksa sam ponovo svršio u njenu picu, a ona me je gledala suznih očiju jer je i ona nekoliko puta svršila dobro. Nakon toga je predložila da odemo pod tuš i da se vratimo u krevet. Tu noć baš i nismo nešto spavali, kao ni narednih nekoliko do povratka strica. Od tada bi koristili svaki trenutak za dobar seks, ali o tome drugi put.

loading…





0 komentari