četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam 21 god. i nisam nevina, bila sam u fazonu nista pre braka…





mam 21 god. i nisam nevina, bila sam u fazonu nista pre braka, samo sam cekam da to bude iz ljubavi. Sa njim sam 4 godine, izgubila nevinost nakog par dana… Za godisnjicu nase veze poklonio mi je dildo, hteo je da isproba eksperiment… zivi sa ocem u trosobnoj kuci i i dok vodimo ljubav sve se cuje. Jednog dana kuvala sam rucak za momka i njegovog oca,
Loading…
momak je otisao do kupovine, njeov tata je poceo da sve cesce dolazi u kuhinji, na kraju krenuo da mi duva u vrat kada sam se odmakla i pitala sta to radi on je odgovorio da sam neiskusna kuvarica da mora paziti da ne zagori rucak. Tog dana ili noci kad sam vodilal jubav sa momkom predlozio mi trojku sa njegovim ocem ostala sam zaprepsacena… sve imam osecaj da je bila namesteno za kuhinju.




0 komentari