petak, 9. lipnja 2017.

-Prije deset dana moj dobar drug je dobio sina, svi smo bili sretni i uživali u prinovi. Kao dobar jaran otišao sam sa njim u bolnicu sa željom da mu pomognem





-Prije deset dana moj dobar drug je dobio sina, svi smo bili sretni i uživali u prinovi. Kao dobar jaran otišao sam sa njim u bolnicu sa željom da mu pomognem gdje trebam i on dok je bio sa svojom ženom i brinuo se oko nje tokom njenog poroda ja sa sam dobio obavezu da se javim glavnoj sestri i da prijavim ime djeteta.


  Rekli su mi da upišem svoje ime jer im se mnogo svidilo a ja sam se jako na to iznenadio zato što ja i oni nismo iste vjere ali moje ime im se svidilo. I naravno kako su mu rekli tako sam i uradio i vratio se kod njih a njegova žena će mi odma reći kako ti je lijepo ime, Leo. Na to i moj drug se složi a ja sam se izvrnuo u smislu šta uradi majko draga. Uz sve to ulazi sestra i govori: „Evo malog Abdularahmana. Ni dan danas ne razumiju da mi je Leo samo nadimak.



0 komentari