srijeda, 13. rujna 2017.

ERO*SKA ISPOVEST–CIM JE OTISLA, JA SAM ONAKO ZAVALJEN U FOTELJI, SKINUO GACE I POCEO...

Fotografija korisnika/ce Recepti iz bakine kuhinje.



Ja sam Aleksandar, zivim u Beogradu i imam 22 godine. Kada se ovo desilo imao sam 19. Isao sam do drugove kuce da ga pozovem na basket.Kad sam pokucao, vrata je otvorio niko drugi no njegova sisata tetka Bisa. Ona ima 33 godine, ne toliko velike, ali predobre sise, i odlicno dupe koje bi svako voleo da pipne. Imala je na sebi neke helanke plave iz kojih je izbaceno bilo ono ogromno dupe i imala je neku majcicu sa brusom. Pustila me je unutra, a ja sam bio toliko napaljen da mi je kurac skoro probio sorc. Sela je pored mene i pricala je malo sa mnom. Rekla mi je da mi je drug otisao otisao na putovanje sa roditeljima i da se vraca za mesec dana.“Nego kako je devojka, a? Sigurno imas neku devojku, nemoguce da je takav komad sam”“Imao sam, ali smo raskinuli.” odgovorio sam.Onda je ona otisla da se istusira.

Cim je otisla ja sam, onako zavaljen u fotelji, skinuo gace i poceo sam da ga drkam. Drkao sam non-stop misleci na Bisu koja je bila prava Milfica. Zamisljao sam kako jase moj nadignuti ku*ac dok joj sisam bradavice i ljubim one sisetine. U svakom slucaju, ona je sisla dole gola i uhvatila me kako drkam. Uopste nije bila iznenadjena. Vec mi je prisla i upitala“Treba li pomoc?”Tako je dosal i uhvatila me je za nadignuti ku*ac i pocela je da ga drka. Polako mi je sisala muda, a onda je pocela da mi balavi ki*u. Radila je to kao da veciti zivot to radi. Onda ga je stavila medju sise i trljala ih je. Osecao sam se tako napaljeno, a ona je uzivala u tome.

Kada je prestala, nisam mogao da izdrzim i svrsio sam po podu. Ona je na to samo rekla“Neka ostavi, ocisticu ja posle. Sada jedino sto treba da radis da me izje*es”.Odveo sam je do stola i ona je legla na sto na stomak. Stavio sam joj ku*ac u ono dupe njeno i rekao“Otkad sam cuo za se*s, ja sanjam da se jeb*mo.”Ona se na to samo nasmejala. Cim sam poceo da je jeb*m, ona je stenjala kao kurvetina neka, a ja se ne secam da sam vise uzivao u s*ksu. Guza joj se samo tresla, a ona je samo vristala “Jeb* me”. Presli smo u drugu posu. Ja sam legao na kauc, a ona mi je sela na kurc*nu i pocela je polako skakati po njemu gore-dole. Pipao sam joj sise, a ona me je sve brze jahala. Vristala je najjace sto je mogla. Posle je ona legla, i rasirio sam joj noge dosta. Onda sam joj polako usao u pi*ku i iz momenta u momenat sam ubrzavao. Drzao sam je za ona njena stopala, a njoj su sise letele unaokolo. Od jacine je*anja, drzala se za onaj kauc. Stegla ga je jako i stenjala je i kukala od uzitka. Nisam mogao vise da izdrzim. Izvadio sam ga, i ona je kleknula. Drzala se za sise, i ja sam svrsio po njima. Bile su skroz prekrivene spermom. Ona je onako napaljena jos drzala moj ku*ac i po trenutku ga lizala. Sela je onako znojava i sa spermom na sisama i rekla mi je“Navrati opet, Aleksa, uzivala sam ;)”





0 komentari