nedjelja, 17. rujna 2017.

IMAAM ZGODNU I LIJEPU DEVOJKU, POHVATAO SAM JE MOJIM AUTOM...





Imam zgodnu i lepu devojku, pohvatao sam je mojim autom. Pala je na BMW trojku na prvu. Prodam svoj auto i kupim bolji. Parkiram ispred zgrade i nista ne govorim devojci,rekoh da je iznenadim.Poslle sat vremena krenemo do grada,prilazimo autu,otvaram vrata,ona me ne pita ”ciji je ovo auto”.Lagano ulazi na suvozaceva vrata,gleda u telefon i nista ne primecuje!



Auto potpuno drugaciji od proslog,cak i boja bela,a bila tamno siva!Aj rekoh,zbog telefona je!Spusta ti ona telefon,vezuje pojas i pocinje nesto levo da mi objasnjava,prica 100 na sat,mase rukama i i dalje nista ne primecuje… ja ne verujem koliko ne obraca paznju i pokusavam da ne puknem od smeha 🙂 stajemo na semaforu,ona zacuti,otvara pretinac i kaze:”E stvarno sam kreten,opet sam zaboravila auto punjac”!



E tad je ucutala,gleda okolo po autu zbunjeno i posle jedno 10 sekundi kaze uplaseno:”Srećo,stani odmah,ladno smo usli u tudj auto”! E tu sam prasnuo u smeh i evo mesec dana posle se smejem kad god udjem u auto 🙂 znam da je auto ne interesuje,ali da se toliko ne obrati paznja,to mi je neverovatno

0 komentari