srijeda, 13. rujna 2017.

ISPOVEST: Majka mi ispricala mi je kako joj fali s*x i sve to….





Cao svima ja sam Marko dolazim iz Sarajeva ispricati cu vam pricu koja mi de dogodila ima mjesec dana. Zivim u jednom stranu u Sarajevu sa svojom majkom. Stari je otisao u njemacku rijetko dolazi 2-3 puta na godinu. Imam 17 godina 185 cm dug 90kg. Majka ima 43 godine i onako drzi se za svoje godine. Svako jutro kada ustanem vidim da je nikakva tuzna je kao da joj nesto fali. Pitao sam ju sta se dogadja rekla je ne bitno. Rekao sam joj hajde imam 17 godina necemo se pravit cijli zivot da sam dijete reci mi sta je bilo. Ispricala mi je kako joj fali s*x i sve to.Rekao sam joj pa nema nikakvog problema otic cu kupit cu joj d*do i odo iz kuce. Ona je rekla da to nije bas ni losa ideja
s obrzirom da to je samo sprava. Iz zezancije smo se zezali i rekla je kao da si kupim umjetnu pi** i da ucim na njoj… Opalio sam se smijat i rekao joj imam ja svojih je**cica ne brini ti. Pocela me propitkivati kao j**es li? Kada si poceo?
Pricali smo otvoreno. Uzeo sam novac i otisao kupit to cudo. Cijene su bile skoro ogromne nije to tolko skupo ali kad malo bolje pogledam mozes se to i kuci sklepat. Zovnio sam staru i rekao joj sve cijena to i to ima nekih ludih jeftinijih. Rekla mi je kupi
neki bilo koji i donesi. Nmj puno novaca trosit na to. Nista kupio sam neki medju jeftinima i donio joj ga. Rekla mi je e hvala ti nmj mi se smijati ne znam radit s ovim. Rekao sam joj nema problema izic cu na pice s nekim ti samo uzivaj. Otisla je do u sobu ja sam se spremio i posao u wc i kontao zvat nekoga za pice. Upao sam u wc i zatekao staru u spavacici bez grudnjaka i gacica kako pokusava to
stavit u dlakavu picku. Zamagalio mi se vid, izasao sam i rekao prvo sto mi je palo na pamet mogla si obrijat to busenje i opallio se smijat. Rekla mi je ulazi vamo i ne provociraj. Dala mi je zilet i rekla hajde pomozi malo i ne smiji se. Nisma znao sta da radim jbte sve mi bilo cudno stid me hvatao al hajde.. 5 min posla i tako 10 ak min sam uzeo i obrijao joj picku, rekla je jel sada valja? Rekao sam joj extra je i malo
trljao po njoj. Posto nisam uzimao pjenu stavio sam sampona p***a joj je bila klizava, rekla mi je prodji vidi jel dobro sad. Doslvno sam trljao staroj pi*ku vidio sam da joj se oci prevrcu. Jebiga musko sam normalno digao mi se ku**c oce puknut. Uzeo sam dildo s poda i rekao joj da stavi malo sampona ili necega jer je to suho…Opet ista prica se desilo pocela je galamit na mene, kao nisam ja smotana bla bla… Ja sam rekao hajde dobro eo pomoc cu ti i odo. Uzeo sam na 2 prsta sampona i prvo protrljao po picki joj zatim sam joj zabio 2 prsta skiknula je, ugurao sam ih par puta oci su joj gorile. skicala je i drzala se jednom rukom za s**u. Uzeo sam d**do i njega malo posuo i rekao joj
nmj vristat sad i polako ga gurnuo. Ali skikunula je ahhhh, toooo. Jos. Nisam znao sta da radim doslovno sam se smijao i bilo mi neugodno.
I tako nabijao sma ga 10 ak puta zagrlila me je i rekla nabijaj to jace. Bio sam na*aljen uzeo sam dildo i punim utravao vristala je, dahcala samo se culo
ahhhhh, josss , ocu ga josss, ahhhh aaaa … 3-4 min ruka mi otpala. odjednom sam izgubio kontrolu i rekao joj okreni se brze cu u dogy pozi.
Kleknula je na pod kad sam vidio stikle na njoj poluido sam. Ostavio sam dil*o izvadio ga i zabio ga u nju. skicala je i vristala oboje smo
bili na*aljeni previse.. poslje s*xa nismo pricali 1 sat nikako. otisao sam spavat ujtro kad sam se ustao. rekla mi je bilo mi je fino. Bila je u spavacici najlonkama s grudnjakom ovi put. otisla je u kuptilo po stikle i takva pocela pravit rucak. Nisam imao kontore otisao sam do nje i ponovo je izje*ao skicala je vristala jebi mee, je** meee, volim to. Jace jace… molim te jace. j**i me slobodno me jebi… Svr**ao sam izvan nisam ni kondom koristio. Nakon s**a rekao sam joj idem na pice i s ekipom malo vani ako zelis jos cekaj me u krevetu…
Kada sam dosao ista prica najlonke grudnjak stikle i neka majica koja ni guz na pola ne prekriva. Spavala je a ja ju nisam tio budit stavio sam joj ga i onda je zovnuo samo je iza sna pocela jecati…







KOMICNISTATISI.RS

0 komentari