petak, 9. lipnja 2017.

ISPOVEST: Zašto oblačiš te se*si čarape, što će ti ta*gice, zar ti nije predubok dekolte…





Te noći majka je slav­ila 25 god­ina mature. Spremila se još s večeri i otišla porodičnim auto­mo­bilom do hotela gdje je zakazana zabava. Mome ocu nije baš bilo sve­jedno što se mama dugo sređi­vala. Čula sam pri­ta­jena nji­hov raz­govor. Zašto oblačiš te seksi čarape, što će ti tang­ice, zar ti nije pre­dubok dekolte, bila su pitanja, koja su mučila oca. Odmah za njom i stari je iza­šao vani. Znala sam da će u obližnji kafić i da će doći natreskan.
Ja sam tog maja imala 17 god­ina. Imala sam neko­liko veza, ali ništa naročito. Priz­na­jem da čestito nisam doživ­jela ni jedan pravi orgazam. Više sam uži­vala sluša­jeći pri­ta­jeno mamu i oca dok vode ljubav. Znala sam da je majka poje­bljiva, pa i ja sam na nju. Ali znala sam i da je otac jako poten­tan i izdržljiv i da je ponekad pumpa i po tri puta za noć. Par puta sam mu vid­jela dignut kurac i uvi­jek ga zamišl­jala. Pret­postavl­jala sam kako mama i druge žene uži­vaju dok ga pri­maju. Otac je bio mišićav, igrao je dva puta sed­mično mali fud­bal. Nije imao pivski stomak kao nje­gove kolege pedesto­godišn­jaci. Imao je jako debeo kurac sa velikim lijepim glav­ićem. Pos­ma­trala sam ga posljed­nji put iza pomoćne zgrade u dvorištu kako ga drka, mis­leći da ga niko ne vidi. Sva sam se tad upišala od muke. Držao je ponosno kurčinu u desnoj ruci,
Loading…
a kad je štr­c­nuo mlaz umalo nisam pod­viknula od uzbuđenja.
Ja dosta ličim na majku. Imamo i skoro isti glas. Mamine sise su pet­ice, moje dobre četvorke. Slične smo građe, imamo obje čak i dugu crnu kosu i slične frizure.
Otac je došao par min­uta prije ponoći. Zavirio je u moju sobu, osjetila sam da je dobro pijan, po tome kako otvara i zat­vara vrata. Otišao je u toalet i dugo pišao, a onda se samo ovlaš istuši­rao. Vir­ila sam na ključaon­icu, vid­jela kako se briše i par puta dlanom prelazi preko skoro dignu­tog kurca. Otišao je onda u svoju sobu i ubrzo zahrkao. Okre­tala sam se u krevetu kao sumanuta. Nije mi htio san na oči. Ustala sam, ispušila cig­a­retu, popila dobar gutl­jaj rash­lađenog štoka, lomila prste i prelomila, odoh malo do roditeljske sobe. Bila sam pot­puno gola. Pič­kica mi je već ovlažila od samih prl­javih misli.Prišla sam lagano očevom krevetu, osjećao se jak zadah alko­hola. Otkrila sam ga i lagano uhvatila kurac u ruku. Otac je muml­jao, bio je pijaniji nego što sam mis­lio. Nisam se bojala, nisam se dvoumila, žel­jela sam da osje­tim očev kurac. Raču­nala sam,pijan je neće znati je li majka ili ja.
Kurac je ras­tao u mojoj ruci. Obrisala sam ga plah­tom i počela lizati glavić, a onda ga pri­mati sve dublje u usta. Prom­rml­jao je Stano, pa ti si se već vratila. Samo sam mu rekla jesam, i to tiho da ne osjeti malu taz­liku u glasu. Obrađi­vala sam mu kurac, a on je rukom pošao prema mome tijelu. Podigla sam i dodatno zatvo­rila veneci­janere, bio je pot­puni mrak u sobi. Legla sam kraj njega , nje­govu ruku stavila na svoju vlažnu pič­kicu. Gov­o­rio je ner­az­gov­i­jetne riječi, okrenula sam ga sa boka na leđa i opko­račila. Nje­gov veliki kiu­rac bio je spre­man da uđe u moju tijesnu pič­kicu. Uzbuđenje je bilo na vrhuncu vrhu­naca, em velik, em zabran­jen očev kurac, ali odlučila sam, nema povratka. Lagano sam prim­ila glavić, jeknula i nabila jednu trećinu u sebe, a onda uz blagi bol se nabila do jaja.
Nakon dese­tak uboda morala sam svrša­vati, jako ‚glasno, pre­di­vlje. Tek dva dana su mi prošla od men­struacije, znala sam da mogu prim­iti očevu spermu u sebe. Nabi­jala sam se žestoko, ruku sam mu stavila iza svo­jih leđa na nje­gova jaja i osjetila da su mokra od sokova iz moje pič­kice. Skin­ula sam se sa kurca, okrenula mu leđa i ponovo se nabila. Jed­nom rukom držala sam ga za jaja, dru­gom za bedru. Nabi­jala sam se sve žešće i svršavala po drugi put.
 Pič­kica mi se grčila, u mag­novenju sam mu jako stis­nula jaja, jeknuo se izdi­gao i jako mi ušao, dublje nego iko ikada. Bila sam na sed­mom nebu. Uhvatila sam strašan ritam, otac je počeo da izdiže guzu, znala sam da mu nailazi svrša­vanje. I dalje sam mu držala jaja u ruci. A onda eksploz­ija, osjetila sam topli mlaz sperme duboko u sebi. Pič­kica mi se opet grčila, svršavala sam kao luda. Nisam smjela čekati opuš­tanje na nje­govom kurcu, skočila sam i pob­jegla u kupatilo. Na brz­inu sam se istuši­rala i legla u svoju sobu. Nakon dese­tak min­uta otac je odte­tu­rao do kupatila. Pišao je opet, pus­tio vodu i u povratku svra­tio do moje sobe. Samo je prov­je­rio jesam li tu.
–O majko mila, bio sam sig­u­ran da se Stana vratila, prom­rml­jao je i ptišao u sobu. Mis­lio je vjerovatno da spava, nikad nije saz­nao pravu istinu.





0 komentari