petak, 15. rujna 2017.

ISPOVEST: DEČKO ME NAPUMPAO I UBRIZGAO SPE*MU U MENE… SAD MI NE DA DA…

ISPOVEST: DEČKO ME NAPUMPAO I UBRIZGAO SPE*MU U MENE… SAD MI NE DA DA…



Došla sam kao učenica u zg na ekonomiju, upoznala jednog prezgodnog dečka pet godina starijeg od mene i stvari su se počele odvijati kako to inače bude.. 8 mjeseci smo u vezi i uvijek imamo odnose bez zaštite jer nam je oboma to mrsko.. on izvadi na vrijeme i ja sam mu vjerovala oko toga, a izgleda da mu se jednom omaklo i bojamo mi se to priznati… ili je to napravio namjerno, ne znam, al sad je nebitno..prije dva tjedna sam počela imati čudne simptome i uzela test na trudnoću, pokazao je da sam POZITIVNA!!!! svijet mi se srušio, plakala sam danima i nikome ništa nisam rekla, niti sam mu se javljala na mobitel. odlučila sam da pobacim, ali sam dečku ipak rekla situaciju jer se nemam kome drugom povjeriti. on me počeo teririzirati, da mi neće dati da pobacim, da je on spreman preuzeti odgovornost jer me voli i ozbiljan je i kao da bi me ženio, da će i njegovi i moji razumijeti.. ja NE ŽELIM DJETE još bar 15 godina, mrzim to što raste u meni i želim ga se riješiti čim prije, tek mije život počeo, ne želim da mi ga ova glupost uništi!! to sam mu i rekla i da nema šanse, da ću pobaciti pa makar svojim novcem platila, a onda mi je zaprijetio da ako pobacim da će poslati mojima i svim prijateljima naše seks snimke i ispričati im da sam se kurvala i tako pokupila dijete, a ako moji za išta od toga saznaju, ubili bi me jer su strogi i misle da sam djevica, da živim po kršćanski kako su me odgojili i sl… sn se promjenio preko noći.. skužila sam sad da je dečko totalni manipulator i spreman je sve gadosti napravit samo da zadrži, a misli da će to uspijeti bebom i sad me terorizira prijetnjama svaki dan a ja sam na rubu, ne znam što da radim, jer se bojim njega, a bojim se i roditelja i ponajviše želim se riješiti bebača čim prije… molim neki savjet, kome bi se mogla obratiti a da on i roditelji na doznaju?! da idem na policiju pa sve ispričam? on će mi svejedno uništit život jer je spreman na to i nitko ga ne može spriječiti da objavi snimke ili ih bar pošalje mojim rodieljima, a onda ću završiti na ulici jer su oni takvi.. pliz pliz neka netko pomogne ovako, stvarno je situacija grozna i na rubu sam




komicnistatusi.rs

0 komentari