petak, 15. rujna 2017.

ISPOVEST: Moj muž postao nemoćan u krevetu, pa želi da našeg SINA…

ISPOVEST: Moj muž postao nemoćan u krevetu, pa želi da našeg SINA…



Moje ime je Milena,imam 43 godine,udana sam žena I imam dvoje dece,oboje još žive kod kuće s nama. Moj sin Marko I moja ćerka Mira su na faksu I oboje imaju poslove s pola radnog vremena.
Moj muž dobro zarađuje u advokatskoj firmi za koju radi tako das mo deci dali da zadrže za sebe sve što zarade I da oni imaju jer mi imamo I više nego dovoljno.
Visoka sam oko 168,imam skoro 80 kila,mada ne volim pričati o težini,to mi je nekako osetljiva tema,punačka sam,ali nisam debela.Grudi su mi pune,okrugle.KAd sam bila mlađa smatrali su me trofejnom ženom I bila sam ponosna kada me je suprug držao za ruku.Ali,u zadnje vreme ga je posao toliko pritisnuo da skoro I da nema snage da me drži zadovoljenom u spavaćoj sobi.
Prošle nedelje je primetio moje nezadovoljstvo I poput dobrog supruga posjeo me je kraj sebe I popričao samnom,što me ostavlja u nekom čudnom stanju u kojem sam sada.Bio je I sam svestan da nema te energije kojom bi ispunjavao svoju bračnu dužnost već nekoliko meseci tako da mi je predložio jednu ideju koja bi nas oboje usrećila.Rekao mi je da si nabavim ljubavnika sve dok se projekat na kojem rade ne završi.Rekla sam mu kako mi ni na pamet ne pada dag a varam,ali da je baš slatko I obzirno od njega što poseže za tolikom krajnošću kako bi me usrećio.
“To je zato jer si najbolja dušo!”reče mi on.
“Nema šanse da bi se mogla naterati da raširim noge nekom strancu I prevarim moga Simu! Ipak,više volim spontani se*s,a dogovaranje se**a s nekim ljubavnikom bi uništilo svu čar!” rekla sam mu.
“Da,verovatno si u pravu Mila.Pazi sad,mislim da sam skontao nešto,ali obećaj mi da nećeš da popi*diš ili da pomisliš da sam bolestan ili poremećen?” Reče mi.
“Šta ti sad prolazi kroz glavu?”upitala sam ga,sa malom iskorm nade u očima.
“Dobro,ali upamti,to je samo pomisao.Ne govorim da bi to trebala uraditi,ili da to moraš uraditi!”Mogla sam da osetim koliko je uzbuđen zbog svog predloga.
“O čemu se radi Simo moj?”
“Znaš li kako naš sin non stop d**a,I to non stop? Šta ako bi ti uzela našeg sina za ljubavnika? Primetio sam koliko je očigledno da ima onu izdržljivost koja bi tebi trebala,a pošto je ovde sada vas dvoje bi sigurno mogli da imate štošta spontano I to često!”
Isprva sam mislila da me zajebava,ali po izgledu njegovog lica videla sa mda je ozbiljan.Mora das am ja napravila čudnu grimasu,vilica mi se obesila,a oči sam iskolačila od šoka.Ali,ono što me je najviše iznenadilo bilo je to što uopšte nisam bila besna ili što nisam odmah odbacila tu ideju.
“Šokirana si…?”Pitao me je.
“Paaa…Daaa! Znači želiš da mi naš sin bude švaler? Zar nije to malo čudno?”rekoh mu.
“NAravno da jeste,itekako,ali moraš priznati da bi sigurno ispunio sve tvoje potrebe!”
“Uhh,”rekoh mu,”ne znam ni sam šta da mislim o ovome?” odgovorila sam.
“Pa,znam da treba vremena,ali imam još jednu molbu?”upitno mi reče.
“O čemu se radi?” pitala sam znatiželjno.
“Ako se odlučiš za se*s sa našim Markom,želim sve sočne detalje da mi ispričaš.
Tada me je suprug uzeo u naručje I krnuo mi jezičinu u sta.Ideja da počinimo tako zabranjen tabu oboje nas je po*alila.Njegove ruke su bile posvuda po meni,a ja sam odgovorila tako što sam mu posegnula za hlačama I raskopčavala šlic.K**ac mu je iskočio van,bio je tvrđi nego ikada za ovih nekoliko zadnjih meseci.Klekla sam na kolena pred njega I uzela ga u usta.Uzimala sam ga u usta koliko sam mogla,sisala sam ga I ljubila,oblizujući ga sve do pulsirajućeg glavića.Moja pljuvačka je ostavljala trag,I skro I da ga nisam vadila iz usta koliko mi je prijao.




komicnistatusi.rs

0 komentari