nedjelja, 17. rujna 2017.

ISPOVEST: Kada smo tog dana ja i moja najbolja drugarica Sanja usle u WC srednje skole, imale smo nameru da popusimo po koju cigaretu. Ali je ispalo da smo umesto cigareta popusile ku*** …




Kada smo tog dana ja i moja najbolja drugarica Sanja usle u WC srednje skole, imale smo nameru da popusimo po koju cigaretu. Ali je ispalo da smo umesto cigareta popusile ku**c najatraktivnijem decku u skoli, Ivanu.
Tog dana smo pobegle sa casa , utrcale smo u WC i zapalile cigarete, Sanja je izvadila orbit zvake uzela je ona i ponudila mene…Bezbrizno smo  se nalaktile na radijator , pusile i smejale se, mislile smo da nema nikoga i da su svi na casu… Ali onda su se vrata WC-a iznenada otvorila i unutra je usetao najlepsi decko u skoli, Ivan…

– Cao macke, bezite sa casa a ?   Ja i Sanja se pogledasmo …
– Bezimo pa sta… a ti kao ne bezis, macane ? .. odgovori mu Sanja
– Bezim i ja, pa sam vas spazio kada ste usle u WC pa reko malo da ubijem vreme sa vama dok ne zvoni, jel imate te zvake za mene ?
Sanja mu dade orbit, uzeo je dve… gledao  nas je , bio je prelep
– A sto pusite , znate da cigarete nisu zdrave, bolje da meni popu*ite ku*ac dok ne zvoni … smesio se pokvareno…
– Ma nemoooj i ja i Sanja smo rekle u isto vreme…
– Pa sto da ne , ili ste jos male klinke koje nisu videle dobru k*tu i plasite se…
– Dobru ki*u kazes, pa hajde da je vidimo…rece Sanja
– Da hajde da je vidimo… rekla sam i ja podrugljivo



Ivan je bez pardona , otkopcao faremercie i izvadio ku*ac od barem 22 cm i ja i Sanja smo zinule od iznenadjenja… iskreno voda mi je posla na usta…
Sanja ga je odmah dohvatila uz komentar…
– Stvarno je dobro parce … i u istom trenu obe smo klekle ispred Ivana
Odbacile smo cigarete i krenule da mu oblizujemo gla*ic , jezici su nam se milovali dok smo ga lizale pohotno, kao dve smrdljive ku*ke, sto u ostalom i jesmo bile ili smo barem bile na dobrom putu da to postanemo.
– Ahhhhhh ahhhhh stenjao je dok se istresao po nama , nas dve nismo prestajale da mu nadr**vamo ku**c i mesimo mu**a, sve dok se nije smirio…
Samo sto je zavrsio, zaculo se skolsko zvono, on je brzo izleteo iz zenskog WC-a , a ja i Sanja smo se nabile u kabinu da nas ne vide ostale devojke…
Lizale smo jedna drugoj sp**mu sa lica… bila je slatka
– A, dobro je bilo …pitla me Sanja ?
-Da jeste… odgovorila sam …
– Trebalo bi cesce da bezimo sa casova… da trebalo bi.





Izvor: (ispovesti.com)

0 komentari