nedjelja, 17. rujna 2017.

ISPOVEST: Nevina sam bila sve dok mi se na fejsbuku nije javio jedan stariji čovjek…

Fotografija korisnika/ce Recepti  IZ NASE Kuhinje.



Nevina sam bila sve dok mi se na fejsbuku nije javio jedan stariji čovjek koji mi je ponudio novac ako budem spavala sa njim. Moja mama slabo mi daje novac jer slabo zarađuje, a ni ja nemam posao, pa sam pristala da spavam sa njim. Otišla sam njegovoj kući i zadovoljila ga najbolje što sam mogla. On je samac i proganja djevojke kojima nudi novac da spavaju s njim. Ne znam čime se čovjek bavi, ali kada je otišao u WC poslije našeg odnosa, pogledala sam u njegov novčanik koji je bio pun novca. Ukrala sam mu 5 000 dinara. Poslije mi je on još platio 30 000. Poslije toga već me dosta puta zvao da idem kod njeg i nudi mi more novca, ali ja ni ovaj od prvog odnosa nisam uspjela još da potrošim. Odbijat ću ga sve dok ne potrošim novce, a onda ću ga pozvati i otići mu po još novca. Počela sam da uživam u svemu tome. Nemam posao, a ono što radim i mene čini zadovoljnom, i uz to još dobijam mnogo novca.





(komicnistatusi.rs)

0 komentari