četvrtak, 14. rujna 2017.

ISPOVEST: Pala sam u iskusenje da prevarim muza…






Lepa sam. Udata. Imam lep brak koji funkcionise na daljinu. On je mesecno par dana samnom. Taj posao nam donosi dosta novca i samo zbog toga smo se odlucili na to odvajanje. I

  mamo savrsenu decu. Poslusnu,lepo vaspitanu,kulturnu. Pala sam u iskusenje da prevarim muza,odbila sam cisto radi postovanja, onda je u meni poceo pakao, svrbelo me dole sve cesce, mislila sam “ma proci ce”, nije proslo… svebelo je, svake noci zamisljala sam muskarca kako tapse mog supruga po ramenu i kako mu govori “radi za zenu, decu, ali ja cu te menjati u krevet”

  pocela sam drugacije gledati tog muskarca i onda sam shvatila da padam u iskusenje da prevarim muza… kontrola nestaje, sve veca zelja za seksom nastaje… Da,postoji i brak u kome niko nikoga ne vara, ne verujem.





0 komentari