četvrtak, 14. rujna 2017.

ISPOVEST: Sve tri smo u minicima, sve tri smo zgodne, je*ozovne i pijane…





Ludnica… muzika, diskoteka… ljudi skacu , ja i drugarice smo totalno pijane i van sebe… neko me hvata za rame , okrecem se … konobar.Navija se prema meni i kaze mi kako mene i moje drugarice , pozivaju neki likovi iz VIP separea … gledam na gore prema VIP-u nekoliko goposdina 40 godina, jedan od njih podize casu i nazdravlja nam, smesi se.
Brzi dogovor sa drugaricama , hvatamo se za ruke i krecemo kroz masu koja ludi, penjemo se uz stepenice, docekuje nas jedan od njih uz siroki osmeh.

  – Dobrodosle cure, drago nam je da ste prihvatile poziv , izvolite sedite…
Sve tri smo u minicima, sve tri smo zgodne, je*ozovne i pijane… spremne za ku**c, lak plen za likove iz VIP-a ali nama to ne smeta, jer volim takav zivot.
Smestamo se medju njih , njih je petoro muskaraca , svi su tu oko 40 godina , ali su zgodni i privlacni, pa nama to ne smeta i ako smo sve tri takoreci klinke od po 19 godina.
Likovi narucuju nekoliko boca sampanjca, flasu viskija, pijemo i smejemo se… sedim zavaljena u koznoj garnituri, minic mi je zadignut i oni jasno mogu da vide moje crne providne tange.
Jedan od njih vadi , kesicu sa belim prahom i pita …
– Cure da li ste za malo zescu zabavu ? … u ruci mu je kesica sa kokom
Oci mi cakle, znam da je osecaj neverovatan kada se usmrka taj beli prah, bez razmisljanja kazem da jesmo za zescu zabavu…
Ali se lik odjednom uzozbilji i rece…
– Ali kod nas se koka ne smrce sa stola, suvise je skupa da bi smo je prosipali po stolu… dok to prica otkopcava rajfeslus i po glavicu sipa beli prah.
– Izvoli, posluzi se…  gleda u mene i ceka
Savijam se , prislanjam svoj nos na njegov gla**c i usmrkavam koku sa njegove ki*e… posmrkala sam sav kokain…osecam da vec deluje…lik mi stavlja ruku na potiljak i cujem ga kako kaze…
– Ostani dole droljo, sisaj…
Hvatam ga za nabr**li k**c i pocinjem da mu ga dojim… dok mu pu*im osecam kako mi necije ruke pomeraju tangu u stranu, a onda i necije prste u vreloj izbrijanoj pi***ci…
– Uhhh brate , kako je lepa i izbr*jana
Moje drugarice takodje, smrcu i pu*e i cujem stenjanje likova dok im glabaju ku***e…

  Osecam gl*vic na ribici , ali ga lik ne stavlja…vec ga samo trlja o moju ribicu i kl*toris… to me dovodi do ludila… pa pocinjem da mesam kukovima, dok zestoko glabam tvrdu ku***nu , koja mi ulece u grlo skoro do mu*a.
Izvadi ga i gurnu me da kleknem na pod , ustade i poce da ga nad**ava ispred moje face
– Aaaaah ahh poceo je da stenje i da mi prska vrelu sp*r*mu po licu, klecala sam sa siroko otvorenim ustima i isplazenim jezikom , a njegova sp**ma je prskala po mojoj faci … izd***vao mi se po fejsu , a ja sam se oblizivala kao prava dro**a…
Kada se sada setim tog dogadjaja , pomislim da mi i jesmo bile dr*lje
Mozda smo i dalja , ko zna.






0 komentari